OHLÉDNUTÍ ZA ČINNOSTÍ ZASTUPITELSTVA MĚSTYSE DOUBRAVNÍK ZA OBDOBÍ LET 2018-2022
(výňatek ze závěrečné zprávy) Úřad městyse zaměstnává 4 administrativní pracovníky a 8 pracovníků zajišťujících výkon potřebných prací. Další činnosti zajišťuje s pomocí brigádníků a externích dodavatelů prací. Aby městys byl schopen zajistit tak rozmanitý rozsah činností, přikládalo ruku k dílu i mnoho zastupitelů a dobrovolníků. V tomto výňatku ze závěrečné zprávy vám se zastupiteli a spolupracovníky přinášíme stručný přehled společné práce pro naši obec za volební období 2018-2022. Podrobnou Závěrečnou zprávu si budete moci přečíst na webových stránkách obce. 1. Vedení městyse1.1 Zastupitelstvo a Rada městyse DoubravníkPatnáctičlenné Zastupitelstvo městyse Doubravník mělo po volbách konaných ve dnech 5.-6. 10. 2018 (voleb se zúčastnilo 463 (67,69 %) voličů, kteří odevzdali celkem 6141 platných hlasů) následující obsazení: Za KDU ČSL a nestraníci: Ing. Barbora Šenkyříková 319 hlasů, Ing. Jiří Rous 247 hlasů, Ing. Vlastimil Lahoda 181 hlasů, Ing. Jaroslav Záhora, CSc. 211 hlasů, Ing. Miroslav Jedlička 188 hlasů, Ing. Vít Hertl 184 hlasů. Za Doubravničtí nezávislí: Ing. Miroslav Truhlář 202 hlasů, Ing. Petr Sedláček, Ph.D. 184 hlasů, Ing. Karel Boček 142 hlasů, Jiří Ozdobinski 112 hlasů. Za Pro Doubravník: Zdeněk Kundrata 151 hlasů, RNDr. Petr Navrátil 177 hlasů, Jiří Fabián 159 hlasů, Petr Šibor 155 hlasů, Olga Jelínková 151 hlasů. V průběhu volebního období se pan Jiří Fabián vzdal mandátu zastupitele a na jeho místo nastoupil Mgr. Petr Šenk. Na prvním zasedání zastupitelstva obce dne 1. listopadu 2018 bylo zvoleno vedení městyse takto:
Dalšími členy pětičlenné rady byli potom zvoleni:
Celkem se za uplynulé volební období uskutečnilo 31 zasedání zastupitelstva a 71 schůzí rady městyse. Z 31 zasedání zastupitelstva bylo 30 řádných a 1 mimořádné. Mimořádné zasedání se konalo, když bylo potřeba rozhodnout neprodleně v důležitých záležitostech. Jedno zasedání zastupitelstva bylo zrušeno z důvodu anti-covidových opatření. Další tři zasedání 4. 3., 15. 4. 2021 a 20. 1. 2022 se konala ze stejných důvodů v budově Staré radnice, kde bylo možné dodržet rozestupy zastupitelů. Při zastupitelstvu městyse pracovaly (povinně dle zákona o obcích) dva výbory a při radě městyse čtyři komise. 1.2 Finanční výborFinanční výbor (dále FV) pracoval v uvedeném období jako pětičlenný. Předsedou finančního výboru byl Ing. Petr Sedláček, Ph.D. a členy finančního výboru Ing. Iva Záhorová, p. Jiří Fabián, Ing. Radek Kopřiva a Ing. Vlastimil Lahoda. Na zasedání konaném dne 5. září 2019 poté Zastupitelstvo městyse Doubravník vzalo na vědomí rezignaci p. Jiřího Fabiána na členství ve finančním výboru a zvolilo členem finančního výboru Mgr. Petra Šenka. Nadále se složení výboru již neměnilo. FV se scházel nepravidelně, dle potřeby - v uplynulém období celkem desetkrát. Prováděl kontrolu hospodaření s majetkem a finančními prostředky obce, a to konkrétně provedení kontroly vyúčtování dotací poskytnutých městysem Doubravník, kontroly hospodaření městyse Doubravník a průběžné kontroly hospodaření městyse Doubravník a hospodářské činnosti městyse Doubravník, projednáním Návrhu rozpočtu městyse Doubravník, Návrhu střednědobého rozpočtového výhledu městyse Doubravník. 1.3 Kontrolní výborKontrolní výbor začal po svém zvolení pracovat nejprve jako tříčlenný a později jako pětičlenný pod vedení předsedy p. Zdeňka Kundraty ve složení členů p. Hana Navrátilová, Bc. Kateřina Beranová, p. Renata Válková, p. Martin Čech. Byl vypracován plán práce, který byl průběžně doplňován. Scházel se nepravidelně dle potřeby. Za uvedené období proběhlo celkem 6 zasedání. Přesto členové byli během roku v kontaktu emailem nebo telefonicky, kdy řešili jednotlivé připomínky a podněty. Za celé období výbor pravidelně zhodnocoval výsledky své činnosti. Kontrolní výbor se po celou dobu zabýval především kontrolou plnění usnesení rady a zastupitelstva městyse a obecně závazných vyhlášek městyse, kontrolou hospodaření s finančními prostředky městyse a hospodářské činnosti, kontrolou zápisů z veřejných zasedání zastupitelstva a rady městyse. Byla provedena kontrola prodeje řeziva s důrazem na kontrolu prodeje řeziva na opravu kostela. Výbor projednával podněty občanů a členů výboru. Od zastupitelstva městyse nebyl dán žádný podnět k projednání v kontrolním výboru. Komise jsou zřizovány radou jako poradní orgány, jejichž složení dále uvádíme. Spolupracovaly s vedením městyse na mnoha akcích a tématech, která byla připravována nebo realizována. Bližší rozebrání jejich práce bude uvedeno v závěrečné zprávě na webových stránkách městyse. 1.4 Komise sociální a zdravotníKomise pracovala ve složení předsedkyně komise p. Anna Truhlářová a členové p. Renata Válková, p. Lucie Pospíšilová, p. Mgr. Petra Peterková-Severinová, p. Jana Nováková. 1.5 Komise výstavbyStavební komise rady městyse Doubravníka pracovala ve volebním období 2018-2022 ve složení: Předseda Ing. Jiří Rous a členové Ing. Miroslav Jedlička, Ing. Jiří Železný, RNDr. Petr Navrátil, p. Josef Vojta. 1.6 Komise životního prostředíPředsedou rada ustanovila Ing. Jaroslava Záhoru, CSc. a členy Ing. Jaroslava Sterzela, p. Petra Koukala a Ing. Tomáše Kvasnicu 1.7 Komise kultury, mládeže a sportuPředsedou rada ustanovila Bc. Moniku Kvasnicovou a členy byli ustanoveni: p. Olga Jelínková, p. Zdeněk Zhoř, Mgr. Eva Hertlová, p. Alena Šikulová, p. Jarmila Smutná, MSc. Kateřina Sedláková, Mgr. Dorota Šikulová, p. Jana Životská, Bc. Tomáš Beran, Mgr. Veronika Chludilová, Mgr. Kateřina Šnédarová, p. Marie Němcová, p. Lubomír Čech, Mgr. Romana Železná. 2. Provoz městyse, jeho složek a příspěvkové organizace2.1 Personální obsazení obecního úřaduStarostka městyse jako uvolněný zastupitel Ing. Barbora Šenkyříková, místostarosta Ing. Jiří Rous vykonával funkci při zaměstnání jako neuvolněný zastupitel. P. Zdeněk Šikula vykonával svoji funkci tajemníka a později referenta mnoho let. V červnu 2022 jsme se s ním bohužel rozloučili. Dlouhá léta překonával těžkosti svého zdravotního stavu, které se v závěru jeho života výrazně zhoršily. Přesto pracoval téměř do posledního svého dne. Děkujeme tímto za jeho dlouholetou práci pro městys. Jeho zkušenosti v oblasti fungování městyse se nám jen pozvolna daří nahrazovat. Funkci účetní a správce rozpočtu zastává spolehlivě již mnoho let paní Marie Čechová. Svou práci vykonává zodpovědně s potřebnou erudicí a invencí. Spolehlivostí sobě vlastní přispívá ke stabilitě zázemí úřadu pro veškeré jeho činnosti. Matrikářkou městyse je paní Marie Němcová. Kromě vedení matriky má ještě na starosti vedení evidence obyvatel, vedení pokladny obce, Czech-point, a v poslední době i organizaci voleb a další činnosti. Pečlivost, skromnost a empatie v jejím podání jsou prvním a pro lidi jistě příjemným obrazem našeho úřadu. Zastupující matrikářkou zůstává paní Eva Dvořáková, která pro městys vykonává i činnost veřejného opatrovníka už mnoho let. Tito pracovníci úřadu vytvořili schopný a dobře fungující tým, který se nejen dobře orientuje v problematice státní správy a samosprávy, změnách legislativy, dotací, ale dokáže řešit i běžné záležitosti týkající se žádostí občanů i chodu úřadu. Jako dobré vysvědčení práce jistě poslouží pravidelné přezkumy a kontroly kraje, které hodnotily za uplynulé období práci úřadu vždy bez závad. Úklid obecního úřadu, péči o náměstí, Závojského vilu, ostatní obecní prostory a hlavně květiny zajišťuje paní Alice Lukášková, která současně pomáhá s dalšími záležitostmi jako například zástup na Poště Partner, doprava starších spoluobčanů k lékaři. Pečovatelkou byla paní Renata Válková. Po zrušení DPS (Domu s pečovatelskou službou) tam zůstala zaměstnána jako domovník, má na starosti úklid společných prostor, poskytování komunálních služeb a pedikúry. Starší spoluobčané, kterým pomáhá, jí plně důvěřují a ona rozumí jejich potřebám. Pan Petr Koukal pracuje částečně jako obsluha čistírny odpadních vod, dále provádí údržbu našich webových stránek a působí jako správce lesů městyse vždy pečlivě a s potřebnou otevřeností a pravdivostí. V dělnických profesích pracují u úřadu městyse vedoucí týmu pan Petr Bracek a další zaměstnanci pan Vladimír Švestka a nově pan Jan Cimbálník a pan Jaroslav Krézek. Jejich práce přináší do naší obce komfort a radost. Musí se orientovat v mnoha oborech a když je třeba pracovat i v noci nebo o svátcích, jsou k dispozici. S vysokozdvižnou plošinou jezdil téměř od nepaměti pan Josef Potůček. Držel plošinu v provozu i díky své zkušenosti ve složitých situacích, až se nám někdy tajil dech. Chod sběrného dvora odpadů pečlivě zajišťoval pan František Novotný, se kterým jsme se bohužel po těžké nemoci rozloučili v roce 2022. Sběrný dvůr po nějakou dobu obsluhovali naši zaměstnanci a na podzim se obsluhy ujal pan Bohumil Zahálka a pan František Jaroš.
V rámci veřejně prospěšných prací byli zaměstnáni pan Marcel Křenek, Pavel Šenkyřík a paní Anna Žáková, v posledním roce pak paní Daria Kondyrevych a paní Liudmyla Kharebova. 2.2 SpolupracovníciDepozitář státního archivu ve staré škole spolehlivě spravuje již několik let pan Vladimír Jirčík. Mimo to se vzorně staral i o Památník akademika Koldy. Tuto práci v posledních letech předal panu Lubomíru Čechovi, který je jistě jeho důstojným následovníkem. Péči o inventář národopisného souboru vykonával pan Jirčík po dlouhá desetiletí i s pomocí své manželky paní Miroslavy Jirčíkové. Tuto starostlivost předal paní Marii Čechové. Manželům Jirčíkovým náleží velké poděkování. Stále ještě pečují o skanzen - chaloupku. Knihovnu vedl Ing. Jaroslav Sterzel. Můžeme říct, že do provozu knihovny zavedl nové aktivity (např. výměnný fond, přednášky). Svůj díl práce zastala v knihovně i Monika Kvasnicová, například spoluprací se školou na pasování čtenářů, Noci s Andersenem nebo zapojením městyse Doubravníka do Dne knihy při adventních trzích. Poděkování patří paní Dobromile Kristové, která ke všem jubileím a slavnostním příležitostem malovala půvabné obrázky na listy do pamětních knih a plakáty. Stejně tak paní Eva Šikulová tvořila velmi zdařilé kresby pro naše občánky. Obecní kroniku vedl pan Lubomír Čech, který se osvědčil díky svým znalostem a zájmu o historii i současné dění. Sbor pro občanské záležitosti vedla paní Alena Šikulová, později paní Marie Němcová ve spolupráci s paní Evou Dvořákovou a paní Marií Čechovou nebo paní Aničkou Truhlářovou. Společně jsme navštěvovali naše spoluobčany, kteří slavili svá jubilea nad 80 roků, jubilea svateb a vítali jsme naše narozené občánky. V průběhu let 2020 a 2021 byly tyto návštěvy omezeny, abychom nepřenášeli nákazu. Zaměstnankyní městyse se stala paní Vlasta Slaná, která vede pobočku Pošta Partner v obci. Státem placená Česká pošta se postupně zbavuje svých menších a pro ni ekonomicky nezajímavých poboček - tyto jsou nabídnuty k provozování jiným subjektům v rámci programu Pošta Partner. V Doubravníku tedy provozuje jednatelství pošty od roku 2018 městys. Pracoviště Partner je sice státem prostřednictvím České pošty dotováno, ale skutečné náklady na jeho provoz jsou znatelně vyšší. Důležité je zachování služby pro občany v neomezeném rozsahu a lepších provozních hodinách. S terénními pracemi nám ponejvíce pomáhali pan Zdeněk Starý a pan Zdeněk Lukášek. Elektro pro nás v tomto období zajišťovali Zdeněk a Radek Vitulovi, pan Pavel Humpola i František Jaroš. Podlahové práce pro nás dělají firma pana Petra Menšíka a pan Pavel Bílý. Geodetické práce pro městys dlouhá léta zajišťuje Ing. Lubomír Kytner, právní služby JUDr. Dobromila Alexová a Mgr. Miroslav Lahoda. 2.3 Vodovody a kanalizaceSprávu vodovodu vykonává již několik let společnost Brněnské vodárny a kanalizace. Správu kanalizace, jakožto i správu čistírny odpadních vod vykonává městys Doubravník, který z pozice správce vybírá za tuto službu od občanů stočné. Vlastní obsluhu čistírny odpadních vod převzal pan Petr Koukal po Vlastislavovi Šikulovi, který odešel do důchodu. Krátkou dobu vykonávali správu zaměstnanci hospodářské činnosti. 2.4 Odpadové hospodářstvíSvoz domovních odpadů zajišťovala společnost AVE CZ odpadové hospodářství, s. r. o. Ustálilo se vyvážení popelnic každý čtvrtek v sudém týdnu. Popelnice již nejsou opatřovány nálepkami. Zkusili jsme důvěřovat našim spoluobčanům, že za prováděné služby budou platit poctivě. A tato důvěra se osvědčila. Městys od roku 2014 provozuje kompostárnu a sběrný dvůr odpadů. K již dříve pořízenému známému kontejnerovému nosiči Bonetti pro svoz bioodpadu, traktoru JD s čelním nakladačem, prosévacímu sítu na kompost a štěpkovači byly dokoupeny další kontejnery na bioodpad a kontejner na komunální odpad do Křížovic a na sběrný dvůr kontejner na tabulové sklo. Třídění odpadů je v obci na dobré úrovni, občané mají možnost ukládat odpady do sběrného dvora, po obci jsou dále rozmístěny kontejnery na sklo, bioodpad a použitý textil. Jednou ročně je pořádána sbírka ošacení ve spolupráci s Diakonií Broumov. Sběr plastových odpadů je i nadále zajišťován městysem osvědčenou formou sběru do pytlů, které jsou následně převáženy na sběrný dvůr k další likvidaci. K tomuto sběru jsme přidali i sběr papíru v modrých pytlech. Nově bylo zavedeno třídění dřeva a výrobků, které obsahují dřevní hmotu s pojivem. Dále zprostředkováváme pro naše spoluobčany likvidaci eternitu, pneumatik, asfaltových výrobků, kuchyňských tuků. Z důvodu bezpečnosti i zlepšení vzhledu náměstí bylo přemístěno kontejnerové stání z křižovatky na náměstí za mostek u Svazarmu. Na základě iniciativy paní Zuzany Škyříkové jsme zavedli v prostorách po drogerii tzv. Bazárek, kde lze odložit zdarma věci, které mohou lidé ještě použít. O chod tohoto Bazárku se stará kromě zaměstnanců obce i paní Olga Musilová, paní Jana Nováková, paní Romana Machálková a paní Miluška Slaninová. Tímto předcházíme vzniku odpadů, použitým věcem dáváme ještě šanci na život a současně tím zmenšujeme uhlíkovou stopu světa. 2.5 Bytové hospodářstvíMěstys Doubravník vykazuje velkou potřebu nájemních bytů. Bohužel k dispozici má pouze dům dříve zvaný Dům s pečovatelskou službou (DPS), kde je deset bytů, další čtyři byty na domě pod stavebninami a jeden byt na Staré radnici, které jsou trvale pronajaty. O přidělování bytů v bývalém DPS rozhoduje na doporučení komise sociální a zdravotní rada městyse. Dům postupně prochází rekonstrukcí. Navýšit počet bytů ve vlastnictví městyse je nyní jeden z hlavních úkolů. 2.6 Hospodaření městyse Doubravník
Městys v daném období splácí dva dlouhodobé úvěry:
Poskytnuté dotaceKaždoročně byly vyhlášeny dva dotační programy - Podpora obnovy kulturních památek a Podpora sportu, kultury a jiné zájmové činnosti. Programy jasně vymezovaly způsoby podávání žádostí, okruhy žadatelů, atd. Žádosti byly poté hodnoceny komisemi výstavby a životního prostředí a komisí kultury, mládeže a sportu a rovněž radou městyse. Následně o přidělení dotací rozhodovalo zastupitelstvo. 2.7 Péče o lesy ve vlastnictví městyse DoubravníkFunkci odborného lesního hospodáře vykonává Ing. Petr Kunčík, provozní záležitosti má na starosti správce obecních lesů p. Petr Koukal. Na manuální práce jsou sjednávány za smluvní cenu OSVČ, které disponují potřebnou technikou a příslušnou licencí k vykonávání požadovaných služeb, Ing. Tomáš Kvasnica a pan Jaroslav Jílek pracovali za všech sil. Vzhledem k rozsáhlému napadení lesů kůrovcem, a tedy i lesů městyse, bylo třeba provádět těžbu v nich ve velkém rozsahu. Po zvážení nákladů na těžbu a výnosů z prodeje kulatiny a palivového dřeva a současně po zvážení výhledu zásoby dřeva v lesích po odstranění všech napadených městys zahájil zpracovávání části na kulatiny na řezivo. Zpracování na řezivo znamená vyšší výnos z hospodaření lesa i zvýšení pracovních příležitostí v místě. Ovšem práce to není zcela snadná a zvláštní důraz je třeba klást i na uskladnění. Práce prováděli zaměstnanci obce ve spolupráci s panem Michalem Šedým a brigádníky. V letech 2021 a 2022 bylo vyrobeno 220 m3 řeziva. Toto řezivo bylo většinou prodáno na revitalizaci doubravnického kostela (110 m3), na sklad pro vlastní potřebu městyse a případný drobnější prodej. Malá část (13 m3) byla také připravena ve spolupráci s členy Sboru dobrovolných hasičů Doubravník pro obec Lužice postiženou tornádem v roce 2021. 2.8 Požární ochranaPočet mimořádných událostí za dané období - 126. Jednotka SDH Doubravník jako JPO III., s výjezdem do deseti minut i mimo území zřizovatele je zařazená do požárního poplachového plánu Jihomoravského kraje. Jednotka disponuje přístrojem AED pro resuscitaci zapůjčeným od Zdravotnické záchranné služby Jmk. Vzhledem k poloze naší obce zasahujeme i v Kraji Vysočina. Jednotka SDH Doubravník měla v uvedeném období čtrnáct členů - velitele jednotky p. Petra Šibora, dva velitele družstva, čtyři strojníky a sedm členů. Všichni členové jednotky prochází pravidelnými školeními, jednou za dva roky se musí podrobit lékařské prohlídce. Na vybavení jednotky přispěl městysi i Jihomoravský kraj postupně v tomto období částkami 58 tis. Kč, 100 tis. Kč a 65 tis. Kč. A dále přispěl i na nákup nové automobilové cisterny. Plnění Programu obnovy a rozvoje městyse Doubravník 2018-2024Program obnovy a rozvoje městyse Doubravník je strategický koncepční materiál, který definuje potřeby a priority městyse s cílem zajistit jeho prosperitu, uspokojit potřeby jeho obyvatel a podpořit rozvoj lidského potenciálu péčí v oblasti společenského života, občanského soužití, podnikatelského sektoru, kultury, školství a dalších. Program je sestaven z podnětů zastupitelů a občanů městyse. Návrhy byly soustředěny prostřednictvím dotazníku a diskusí s občany jak na zasedání zastupitelstva, tak mimo něj. Program byl sestaven zvolenými zastupiteli po volbách (nikoli před nimi), jako plán práce pro vedení obce na volební, resp. pracovní období. Tato forma programu vznikla v roce 2015 a postupně je aktualizována. Podrobný program je uveden na našich webových stránkách. Veškeré činnosti za uplynulé období, jejichž přehled zde uvádíme, byly realizovány v souladu s tímto programem. 3. Údržba a úpravy vzhledu veřejných prostor a zeleně3.1 Obnova parku na náměstí
V roce 2018-19 byla provedena analýza potřeb a vztahů úpravy náměstí jako podklad pro následující studii. SWOT analýza náměstí Doubravník
V roce 2020-2022 proběhl Návrh studie revitalizace náměstí, která prozatím čeká na dokončení, stejně jako náměstí na obnovu.
3.2 Úprava dalších částí náměstí a blízkého okolí
3.3 Budova bývalého kravína a okolní areál - Za kostelem
3.4 Sportovně relaxační centrum u Sokolovny
3.5 Areál fotbalového hřiště
3.6 Areál Střelnice
3.7 Budova Svazarmu
3.8 Areál hřiště na Horním Rakovci
3.9 Zabezpečení budov
3.10 Závojského (Koldova) vila
3.11 Mateřská škola a její okolí
3.12 Budova současné radnice ("Stará škola")
3.13 Budova bývalého DPS (Domu s pečovatelskou službou) - bytový dům D6
3.14 Budova Staré radnice a přilehlé prostory
3.15 Základní škola
3.17 Malé kulturní památky
3.18 Další záležitosti občanské vybavenosti
4. Oprava a údržba infrastruktury městyse4.1 Opravy, údržba, případně rekonstrukce komunikacíKomunikace se zpevněným povrchem
Komunikace s nezpevněným povrchem
Cesty polní a lesní
Chodníky
Cyklostezka
Veřejné osvětlení
4.2 Vodovodní řad
4.3 Kanalizace a ČOV
Obnova a modernizace kanalizace a ČOV
4.4 Údržba vodních toků
4.5 Příprava stavebních pozemků
4.6 Kabelová televize
4.7 Komplexní pozemkové úpravy
5. Rozvoj kvality života5.1 Rozšíření nabídky v oblasti kultury, sportu a volného času a podpora zachování identity městyse a regionu
5.2 Podpora zaměstnanosti
5.3 Zdravotnictví
5.4 Modernizace hasící techniky
Přání paní starostky
Vážení přátelé, Mé velké poděkování patří zaměstnancům městyse, i když je pro ně někdy složité sledovat toky záměrů a přání zastupitelstva i mé vlastní, doufám v pochopení a přijetí našich záměrů za své. Děkuji i ostatním spolupracovníkům, členům komisí i výborů za aktivní podporu naší práce. Chci poděkovat zastupitelům, se kterými jsem mohla rozvinout i širší diskusi nad tématy. S mou šestnáctiletou zkušeností musím říci, že zastupitelstvo bylo obsazeno lidmi, kteří přinášeli své znalosti, zkušenosti, zájem a energii se chodem městyse zaobírat. A vám chci, milí spoluobčané, poděkovat za jejich moudrý výběr. Zejména bych ráda poděkovala radním, kteří přistupovali k řešení témat velmi pečlivě, zohledňovali, pokud možno, všechny aspekty a hledali poctivá řešení. Pro mne nebývale otevřené a invenční prostředí jednání Rady městyse Doubravník v tomto období znamenalo hledání řešení, včetně těch nezvyklých. Velmi často jsme ta řešení museli poskládat z našich rozdílných vstupních náhledů a dařilo se je nacházet - někdy i přes bouřlivější diskuse. Všichni radní byli ve svých oborech erudovanými a tím i velmi exponovanými pracovníky. Přesto zvládli časově náročnou práci v radě. Tento čas nám všem věnovaly jejich rodiny a těm je třeba také poděkovat. Rada dostála svému jménu a poslání a já jsem se naopak vždy těšila na tato jednání a někdy i čekala na to, jaká rada pro mé další práce přijde, když už jsem si nevěděla rady. Děkuji za velkou a mnohdy nesnadnou podporu. Díky těmto radním a zastupitelům budu vzpomínat na uplynulé období, jako na jedno z nejhezčích své práce pro Doubravník. Městys Doubravník nejsou jen lidé v kanceláři úřadu, ani jen naši pracovníci v terénu, ani jen zastupitelé, radní nebo starostka. Městys Doubravník jsme my všichni a my všichni pracujeme na tom, aby se nám tu dobře žilo. Žádný život není bez těžkostí, ale nemusí být ani bez radosti. A na tom se podílíme všichni už jen tím, že udržujeme dobré vztahy mezi sebou a za to vám děkuji.
Ze závěrečné zprávy sestavila Barbora Šenkyříková
|