all mail address your message write your comment show all comments
Doubravník

městys Doubravník


Oficiální stránky

Doubravník
  Dnes je: 16.04. 2024 | Poslední články | Mapa stránek | Kalendář | Facebook | Info-seznam |
 

Úřad městyse:


Další rubriky:

Bezpečný internet:
logo NÚKIB

logo e-bezpečí

Nabídka práce:
  v regionech: - Tišnov
- Bystřice nad Pernštejnem

Doporučujeme:
Integrovaný dopravní systém Jihomoravského kraje
Restaurace a penzion
Břetislava Sedláčka
Rekreační středisko - PRUDKÁ
jižní Morava
ppgo
firebrno
krizport

Statistika:
TOPlist

Naposled přidané:
    dnes   Úřední deska
- Informace o počtu...
    včera  Úřední deska
- Veřejná vyhláška...
    včera  Úřední deska
- Veřejná vyhláška

Mobilní rozhlas:
- Turistický pochod...
- Očkování psů
- Nabídka práce
- Kamenictví GAL
- Zápis do ZŠ Doub...

Krátké zprávy:
    dnes  Školní jídelna
- Jídelní lístek od 22.04…
12/04/24 Městys Nedv...
- Komorní koncert
12/04/24 Městys Nedv...
- Pozvánka na koncert
Celý přehled   [10]

Pozemkové úpravy:
- Pozemkové úpravy

Přečtěte si:
Doubravnický zpravodaj
Doubravnický zpravodaj
obsah čísla  03/2023

Dotační program,
příspěvky:
- Obnova kultur. památek
- Podpora sportu, kultury

Možná vám uniklo:
- Informace z úřadu

Počasí:
Počasí Doubravník - Slunečno.cz

Obecní geoportál:
logo Geoportál

Kalendář městyse:
Kalendář městyse
verze pro tisk   [ zde ]

Fotogalerie:
www.rajce.net

doubravnik.rajce.net


Programování a správa:
Petr Koukal

Prohlášení rady městyse

10.07.2008

Rada městyse Doubravník přijala, v návaznosti na rozpoutanou diskusní kampaň v souvislosti se sobotními oslavami výročí, následující usnesení:


Celý článek... | přečteno 3673 x | ohlasů: 31


Odpovědi a názory čtenářů:

10.07.2008 23:11:16
Autor: Standa Hertl
Předmět: Malá technická
Někteří poskytovatelé internetu (Telefónica O2, internet přes kabelovou TV) u obyčejných tarifů přidělují IP adresy dynamicky z vyhrazeného rozsahu adres, což v praxi znamená, že stejnou adresu mohou získat v různém čase různí uživatelé. A pokud je použit v cestě router, proxyserver nebo firewall, IP adresa providera končí na něm a za ním může být schovaná celá univerzita nebo i městys. Bez vyjádření providera nelze z totožnosti adresy dělat žádné závěry. Nelze mít ani jistotu, že např. všechny přípojky O2 v Doubravníku nemají tutéž adresu.
  
11.07.2008 08:32:05
Autor: Mirek Truhlář
Předmět: Re: Malá technická
Ano to je pravda, nicméně je to v prohlášení uvedeno. Tam není že to psal ten nebo ten, ale že to je ze stejné IP. Já osobně jsem měl ADSL s dynamickou adresou od O2 také ještě nedávno a 2 roky se mi IP adresa nezměnila. Mohou se konec konců vytřídit všechny komentáře s IP adresou pana Erde a bude se hned vědět jestlli jsou tam i jiní spoluobbčané Doubravníka. Nicméně já jsem se přiženil do špatné rodiny a jsem tedy zaujatý :)
Navíc pan Erde se "udal" sám a dle mého názoru ho většina občanů v Doubravníku poznala i bez těchto "důkazů". Lidí, kteří mají rádi sokol a zároveň nemají rádi hasiče a Sedláčky, těch v Doubravníku moc nebude :)
11.07.2008 09:24:44
Autor: Petr Menšík
Předmět: bez nadpisu
Vážení kolegové! Potřebujete najít viníka a rebela, tak jste si vybrali mě? Vždyť dobře víte, že na každou věc, která se mně nelíbila, např. akcie, poplatky za popelnice, aj., jsem zareagoval pod svým jménem. Nejsem člověkem, který by se bál vyjádřit svůj názor a podepsat se pod něj. I když dnes již rozumím těm, kteří se bojí projevit svůj názor pod svým jménem. Myslel jsem, že již nežijeme "v totalitě". Takže vážení:"Já Petr Menšík, bytem Doubravník 289, prohlašuji, že jsem nikdy na stránky Doubravníka nepsal anonymně." Je pravda, že mám trochu jiné přátelé než Vy, a ti se mě ptali, jak je to s pronájmem plochy pro pana Sedláčka. Slíbil jsem, že se na zasedání zastupitelstva zeptám. Nic proti panu Sedláčkovi ml. nemám, ani proti žádnému jinému živnostníkovi, neboť vím jak je těžké v dnešní době vydělat každou korunu. Nikdy jsem nikomu nezáviděl, nemám totiž proč.
  
11.07.2008 10:07:00
Autor: Mirek Truhlář
Předmět: Re: bez nadpisu
Zdravím Vás. Pevně věřím tomu, že nikdo tady nemá zájem označit nevinné za viníky. Celá snaha je podle mne vedena za snahou zabránit špinavostem na těchto stránkách, s čímž snad všichni souhlasíme. Pokud se cítíte poškozený a křivě obviněný, mělo by být snahou nás všech v Doubravníku Vaše "očištění". Chápu, že není jednoduché se bránit proti těmto závažným obviněním, ale máte například nějaké vysvětlení toho, že je komentář Erde a Váš ze stejné IP adresy?
     
11.07.2008 11:36:08
Autor: Petr Menšík
Předmět: Re: Re: bez nadpisu
Vy, technik, chcete ode mě vysvětlení? Přímo od policie ČR jsem se dozvěděl, že jen tento orgán může zjistit pravdivou IP adresu. Mám takový pocit, že jste vybral všechny příspěvky, které Vám neseděly a připsal je na mou osobu.
        
11.07.2008 11:57:52
Autor: Mirek Truhlář
Předmět: Re: Re: Re: bez nadpisu
Pane Menšíku, já jsem Vás vyzval, aby jste se pokusil vysvětlit (vyvrátit) případné křivě obvinění (jelikož se opravdu může jednat o omyl) a Vy mne za "odměnu" ještě označíte za autora nějakého tajemného spiknutí? Pokud Vás to zajímá, já nemám na stránky obce přístup. Byť jsem si Vás i přes rozdílné názory vážil, opravdu si myslím, že jste komentáře pod Erde psal Vy. Nemám ale s tímto prohlášením rady nic společného. To si nakonec můžete ověřit.
     
11.07.2008 12:12:55
Autor: Standa Hertl
Předmět: Re: Re: bez nadpisu
Mirku, prvním komentářem jsem chtěl ostatním sdělit, že ono zaklínadlo IP adresa není totéž jako adresa na baráku a že cokoli s čímkoli podle ní spojovat je velmi ošemetné. Že nejde jednoduše říct - mám tvou IP adresu a odteďka jsi dead man. Máš stejnou adresu jako nějaký anonym - patříš k nim taky. Těžko chtít po někom, kdo třeba ani neví, jakou adresu má kdy přidělenu, vysvětlení. Obyčejný uživatel internetu (BFU [Mrknutí] ) kolikrát ani neví, že vůbec nějakou adresu má a že ji může používat taky někdo jiný (možná by to stálo za vyhlášení ankety). Znám i lidi, kteří za adresu považují číslo své telefonní stanice. Co takhle zavést pravidlo "Čtyři nohy dobré, dvě špatné"? Doufám, že se nedočkáme toho, že komentáře z vybraných adres budou automaticky mazány - presumpce neviny je přece přežitá.
        
11.07.2008 12:52:51
Autor: Mirek Truhlář
Předmět: Re: Re: Re: bez nadpisu
Stando, jsi daleko větší odborník v IT než já, což v žádném případě nezpochybňuji. Zároveň připouštím, že vina není 100% prokázaná, což zmiňuji ve svých komentářích. Co si myslím o panu Erde já osobně je jiná věc a pokud se pletu, tak se taky omluvím. Hranice špíny překročila na těchto stránkách pro mne únosnou mez, proto jsem se odhodal k těmto ostrým výrokům. Protože bych hrozně nerad někomu ukřivdil, v předchozím příspěvku jsem vyzval pana Menšíka (na nějž padlo obvinění z prohlášení rady se kterým opravdu nemám co do činění), aby se pokusil situaci vysvětlit (jaké má připojení na internet apod.). Jako odpověď se mi dostalo obvinění, že za tím vším stojím já. Ideální by bylo zvěřejnení podkladů na kterých rada staví, ať se nezmítáme v nějakých obecných dohadech.
11.07.2008 11:53:37
Autor: Johny
Předmět: Odhalení Erdeho
Tak co ta rezignace na členství v zastupitelstu jak to s ní vypadá pane Menšík ?
11.07.2008 14:19:29
Autor: Johny
Předmět: tajemný Erde
Vážení, všimnul si někdo toho , že co se tu rozpoutala diskuse jestli je Erde pan Menšík nebo někdo jiný , tak se tady už přezdívka ERDE vůbec neobjevila ato asi proto , že dotyčný byl odhalen. Asi má už strach . Nebo se nám ještě ozve .
11.07.2008 16:39:26
Autor: Érde
Předmět: Překvapení...
Milí přisvěvatelé,

to jste mně vyrazili dech! Člověk si jen vezme krátkou dovolenou a hned taková smršť! Ani nevím, kde začít. Už začínám mít i z podepsaných autorů husí kůži! Byl jsem nějak vychován, ale takové osočování bez důkazů bych si nikdy nedovolil. Někteří budou muset v nových rodinách ještě hodně a hodně okoukat!
Když si přečtu jen svoje příspěvky s odstupem, tak mně připadají jako normální diskuze. Když si přečtu vaše reakce a měl bych je brát vážně, tak by mně už asi zvonili umíráčkem...
Oslavy na tu bídu předchozí doby nebyly zase tak špatné. Hlavně mně nejvíce udělal radost koncert na náměstí, kde jsem je zase po mnoha letech slyšel.
Jak to bylo s hospodou, tak to jste mohli říct hned.
Při prvním příspěvku jsem se chtěl podepsat, ale ještě že jsem to neudělal! Takovou zastuzenou totalitu jsem teda nečekal.
Stručně řečeno pana Menšíka již delší dobu v oblibě dvakrát nemám, ale nejsem zase taková svině, abych toto nechal na jeho hlavě, když se mu to jiní snaží na ní rozmazat.
Váš šokovaný Érde
11.07.2008 16:54:03
Autor: anonym
Předmět: bez nadpisu
Ahoj Erde, tak proč se teda nepodepíšeš, když to nechceš nechat na panu Menšíkovi,co?
11.07.2008 17:09:41
Autor: Petr Koukal
Předmět: Není Erde jako Erde
Prosím vás, aby bylo jasno, tady máte podklady k další debatě:

Komentáře od pana Menšíka z 1. počítače
http://www.doubravnik.cz/komentare_1.htm...

Komentáře od pana Menšíka z 2. počítače
http://www.doubravnik.cz/komentare_2.htm...

a komentáře přítele na telefonu
http://www.doubravnik.cz/komentare_3.htm...

asi tak...
  
14.07.2008 20:06:04
Autor: Menšíková Kateřina
Předmět: Re: Není Erde jako Erde
Vážený pane Koukale, obracím se na Vás s prosbou, zda byste mně podepsal Vámi zveřejněný příspěvek na těchto stránkách, který si k Vám přinesu vytištěný. Jestliže si za ním stojíte, nebude to jistě pro Vás žádný problém. Údajně tuto prosbu píši před svědky.
S pozdravem
Menšíková Kateřina, BA(Hons)
     
14.07.2008 21:20:50
Autor: Petr Koukal
Předmět: Re: Re: Není Erde jako Erde
Dobrý večer, Kateřino.
Děkuji, že jste zareagovala a pokoušíte se řešit tuto nepříjemnou situaci.
Údaje, které jsem poskytl nejsou z mé strany nijak falšované. Cílem nebylo, to podtrhuji, očernit jméno vašeho otce, ale dokumentovat, odkud tyto příspěvky chodí. Sama vidíte na výpisu, že se prolínají jména Erde a Petr Menšík. I tento Váš příspěvek je ze stejné IP. Jistě víte z jakého stroje jste komentář odeslala. Jelikož se jedná o pokročilou hodinu, odhaduji, že píšete z domu. Zkuste tedy prošetřit kdo v uvedených časech komentářů ERDE u počítače seděl, případně s kým sdílíte připojovací modem. Ponechme stranou emoce a zkusme tento případ dotáhnout do konce. Naším společným cílem je přece vystopovat ERDEHO, který zde způsobil tolik zlé krve a ne na sebe vzájemně sočit.
Petr Koukal
        
14.07.2008 22:12:51
Autor: Menšíková Kateřina
Předmět: Re: Re: Re: Není Erde jako Erde
Také přeji dobrý večer! Zdá se Vám nepochopitelné, že někdo je v práci i v 20:00hod? Příspěvek jsem totiž psala v práci. Vy mě špehujete? Přece o mém osobním životě nic nevíte. Jméno mého otce jste, dle mého názoru, očernil. Mým cílem rozhodně není s Vámi vystopovat Érdeho, snad jsem se již vyjádřila dosti jasně. Oproti Vám respektuji názory jiných, a to i anonymů či Érdeho. Je to jako v nějaké detektivce[zmaten] Nikdy jsem si dosti nedokázala představit, co to byl komunistický režim. Dnes už bohužel ano. Nenapadám Vás, že jste falšoval údaje, jen se, prosím, vyjádřete k tomu podpisu. Děkuji a přeji Vám dobrou noc!!!
Menšíková Kateřina
           
15.07.2008 12:08:29
Autor: Petr Koukal
Předmět: Re: Re: Re: Re: Není Erde jako Erde
Dobrý den Kateřino,
reaguji poněkud opožděně, ale nemám ve zvyku ponocovat u počítače. Takže až teď, když mám přestávku v práci.
Rozhodně vás nešpehuji a o váš osobní život se nezajímám. Žiju si svůj a mám svých starostí dost. Spravuji ale tyto stránky a v administračním rozhraní jasně vidím, odkud komentáře přichází. Tyto údaje má vlastník stránek na vyžádání k dispozici. Za těmi údaji si stojím a proto jsem je vystavil, aby nebyly nějaké spekulace. Nyní jsem odkazy ve svém příspěvku aktualizoval a myslím, že každý si může udělat vlastní úsudek. Je známo, že Doubravničtí vždy uměli rozum používat. Spoléhám na to.

Beru vaše rozhodnutí, že respektujete názory anonymů či Érdeho a nehodláte spolupracovat při jeho odhalení. Nechme tedy tak. Celá událost začíná jaksi "Čunkovatět".
Tato skutečnost však rázně změnila můj pohled na požadavek podepisování vytištěných příspěvků. Nezlobte se, ale cítím v tom nekalý úmysl. K čemu to potřebujete? Chcete vysoudit nějaké peníze?

Diskuse probíhá na internetu, takže zůstaneme v elektronické podobě. Tím chci jasně sdělit, že po zralé úvaze nic podepisovat nehodlám.

Byl jsem naivní myslel jsem, že případ se vyřeší. Ano, celý život člověk přichází o iluze a vy jste mě opravdu zklamala Kateřino. K tomuto tématu se zde již více nevyjádřím.

Petr Koukal
              
15.07.2008 13:39:24
Autor: anonym
Předmět: Re: Re: Re: Re: Re: Není Erde jako Erde
Vážený pane Koukal! Spolu s panem Truhlářem píšete, že nikomu nechcete ubližovat a křivdit. Nám jste tedy ublížili moc! Tak se z toho radujte a mějte čisté svědomí!
Mimochodem Vy jste mě také zklamal, že nechcete podepsat Váš příspěvek. Dnes již informace v elektronické podobě o ničem nevypovídají!! A vy to moc dobře víte! Nikoho jsem v mých komentářích neurážela! Už, prosím, nemiřte na naši rodinu!
                 
15.07.2008 13:40:24
Autor: Menšíková Kateřina
Předmět: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Není Erde jak...
Omlouvám se, v rozčílení jsem se zapomněla podepsat. Menšíková Kateřina
11.07.2008 21:12:44
Autor: Standa Hertl
Předmět: bez nadpisu
Potřetí a naposledy - pro ty, kteří chtějí vědět o IP adrese něco víc, jsem našel článek na adrese
http://www.lupa.cz/clanky/podle-eu-je-ip...
kde se dozvědí, dá-li se považovat za osobní údaj a je-li možno ji použít pro identifikaci konkrétní osoby (text zhruba uprostřed stránky). Kdyby to pomohlo i jen jediné osobě v orientaci v diskutovaném tématu (pozn. pro některé šťouraly - nemyslím tím nikoho konkrétního, jde mi jen o osvětu, když vidím, jak se někteří marně snaží spojit nespojitelné), měla tato, i když podle mě dost zbytečná, diskuse smysl.
11.07.2008 21:23:00
Autor: Petr Menšík
Předmět: bez nadpisu
Podařilo se Vám mě zdeptat, doopravdy zvažuji, jestli vytrvám v zastupitelstvu. Nikdy jsem se za svůj názor nestyděl. Třeba dnes řeknu, že po tom všem mám pana Navrátila plné zuby. Za Erdeho jsem nikdy nepsal.
11.07.2008 22:03:15
Autor: Mirek Truhlář
Předmět: Situace
Velice mne mrzí, do jakých rozměrů se dostala celá situace ohledně pana Erde. Necháváme se strhnout anonymní špínou na těchto stránkách a jednáme možná poněkud zkratovitě.Je pravda, že jsem ráno pronesl obvinění, na které nemám 100% důkazy, nechtěl jsem se ale skrývat a proto jsem to podepsal. Kdysi jste mi pane Menšíku říkal, že si vážíte toho, když se říkají věci otevřeně, nemohu tedy jinak. Vězte že je vše z mé hlavy, nikdo za mnou "nestojí" a aktivity rady jsou paralelní bez mého přičinění. Jsem si ovšem vědom, že jisté pochybnosti tu jsou a proto pokud budu schopen a nápomocen vše ujasnit, udělám to. Vycházím ale ze situace, že jste od roku 2006 včetně Vašeho dnešního posledního komentáře psal vždy ze stejné IP adresy, ze které kromě Vás nikdy jiný podepsaný spoluobčan nepsal.Z této IP jste mi navíc kdysi poslal mail, který mám uložený. Celé děni se dostalo do situace, kterou může vyřešit asi jen internetový operátor. Souhlasím se Standou Hertlem, že situace okolo IP adres je složitejší, proto pokud se prokáže, že nejste Erde, budu první kdo přispěchá s omluvou. Tyto okolnosti nejsou vedeny žádnou antipatií vůči Vám a doufám, že si ještě někdy ruce podáme. I když to bude asi chvíli trvat.
14.07.2008 19:53:53
Autor: Menšíková Kateřina
Předmět: vysvětlení
Vážení spoluobčané,
je neuvěřitelné do jakých rozměrů se rozpoutala tato diskuse. Nemohu jen přihlížet na to, jak se zde očerňuje jméno celé naší rodiny a zatracuje se zde veškeré naše vynaložené úsilí ve věci navazování přátelských vztahů v Doubravníku. O to více nepochopitelné, že vše začalo nějakým kritickým ohlasem ze dne 7.7.2008 na sobotní oslavu, na kterou se tak všichni těšili. Možná, že jsem první příspěvek špatně pochopila, ale nevyčetla jsem tam žádný osobní útok či navážení se do někoho. Může někdo z Vás citovat větu, kde se útočí na nějakou konkrétní osobu? Nikdo z Vás nemá pocit, že kritika (i ta anonymní) může pomoci ke zkvalitnění příštích oslav? Odkaz na internetové stránky (diskuze k článku):
http://www.tisnov.cz/index.php?page=aktu...
Ale teď k věci, zdá se mně zcela nemorální přisuzování anonymních příspěvků konkrétní osobě, a to Radou městyse a panem Petrem Koukalem. Nikdo z nich nedostal žádné svolení k uveřejnění těchto neověřených údajů a dle mého názoru, zde nastala snaha o poškození jména, konkrétně osoby Petra Menšíka. To jste se tedy předvedli!
Začala jsem se na úkor příspěvku pana Petra Koukala blíže zajímat o problematiku IP adres a zjišťovat jak mohlo dojít ke shodě IP adres pana Menšíka s Érdem. Pan Menšík se necítí provinile a dle jeho názoru se nemusí obhajovat, ve svých komentářích se již jasně vyjádřil, že za Érdeho nikdy nepsal, kdo to chce pochopit, tak to pochopí.
14.07.2008 19:54:49
Autor: Menšíková Kateřina
Předmět: vysvětlení - pokr.
Já však chci tuto situaci vysvětlit. Nenechám ?házet špínu" na moji rodinu.
Našim poskytovatelem služeb v této oblasti je TELEFÓNICA O2, po dlouhém rozhovoru a několika přepojeních jsem získala informace, které nám již poskytl ve svých ohlasech pan Truhlář Mirek a pan Hertl Stanislav. Informovala jsem se zejména o bezpečnosti ADSL a bezpečnosti celého IS. V dnešní době není žádný problém nabourat se do systému a pod stejnou IP adresou psát anonymně z jiného počítače (tak mně to bylo ?laicky" řečeno od operátorů O2). Problematiku bezpečnosti našeho IS/IT nebudu dále rozvíjet, míra tohoto zabezpečení snad může být utajena. Již nedávno se nám někdo ?naboural" do IS a zničil veškerá uložená data. PC je přece jen sluha, který dělá to, co mu jiní nařídí. Od té doby podáváme např. příkazy k úhradě fyzicky.
Dalším možným důvodem shody IP adres může být skutečnost, že v nemovitosti patřící panu Menšíkovi je napojeno na 1 modem více firem, jež jsou zde v pronájmu, např. autoškola, učňovské středisko, pojišťovna, restaurace, nedávno to byla i internetová kavárna, aj. Ověřila jsem si, že zvenčí na internetu figurujeme spolu s těmito organizacemi s jednou IP adresou. Jedná se o veřejnou IP adresu, která je shodná se všemi, jež jsou napojeni na stejný modem.
Dále také nutno zmínit, že každý počítač má svoji IP adresu, nikoliv uživatel. Uživatelů může být totiž nespočetné množství. Neuvěřitelné, že v dnešní době málokomu tato skutečnost dochází.
14.07.2008 19:57:38
Autor: Menšíková Kateřina
Předmět: vysvětlení - pokr.
Kdyby chtěl pan Menšík být zcela anonymní a bál se vyjadřovat své názory, čemuž snad nikdo nevěří, mohl klidně přece využít anonymní proxy server. Ta možnost tu přece je.
Ještě něco málo k anonymitě. Za anonym považuji také doktora, Jitku K. a Martina B., žižkovského pepíka, Johnyho, Důchodce a mnoho dalších ? nic nevypovídajících jmen. Nikdo z nás nenaléhá na uvedení jejich pravého jména a prověřovat je také nebudeme, že? V dnešním demokratickém státě není trestné vyjadřovat se anonymně, samozřejmě slušnou formou, nebo snad v Doubravníku ano? Někdo napíše pod anonymem pro městys nehodící se názor a už se hledá jméno konkrétní osoby? Je to legální? Obviňujete někoho na základě jakéhosi neověřeného výpisu přijatých komentářů, které dokonce nebyly útočné na žádnou konkrétní osobu? Shodují se toliko názory Érdeho s názory pana Menšíka? Érdem však mohl být kdokoliv z jeho přátel či nepřátel, kteří jej osobně znají ? jeho názory, přesvědčení, pohled na svět a používaná slova ? ?odkoukané a odposlouchané vyjadřování". Někdo prostě chce poškodit naše jméno a bohužel se k němu přidali i někteří Doubravničtí. Naše rodina žije se svědomím čistým a nemáme zapotřebí, tak jako druzí, bádat po viníkovi a anonymech. Viník ať zpytuje sám své svědomí. Co se týče závisti, naše rodina k ní nemá důvod, nebo snad víte o něčem, co bychom druhým mohli závidět? Já žiji v dobré rodině a v blahobytu a jsem za to vděčná. Více se k tomuto odmítám vyjadřovat. S pozdravem
Menší... [automaticky kráceno]
14.07.2008 22:29:20
Autor: Mirek Truhlář
Předmět: Srovnání anonymů
Dobrý večer. Měl jsem pocit, že již nemám čím přispět k této diskuzi, ale opět se neumím ovládnout. Pokud srovnáváte příspěvky pana Erde alias anonymu s kostatováním nějaké paní v Tišnově, že na tržnici byl jen stánek s pažitkou, pak se na mne nezlobte, ale to je silná káva.
Co se týká popisu Vašeho připojení k internetu, to je chvályhodné, že zde zazní něco konstruktivního v této "trapné" diskuzi.
To, že je Doubravník opět po euforii oslav spolehlivě rozdělen, to je pravda a osobně mne to velmi mrzí, ale promiňte, začalo to z Vašeho připojení na internet. Teď prosím ještě malý dotaz (pokud nechcete, nemusíte samozřejmě odpovídat). U domácího připojení zde v Doubravníku se asi autoškola, pojišťovna a další instituce přes Vás předpokládám nepřipojuje?
Díky za Váš příspěvek, myslím, že jste opravdu jediní kdo může do celé události vnést světlo. Už tomu ale nevěřím. To že žijete v dobré rodině Vám ze srdce přeji, věřte že já taky. Nehledejte prosím za tímto (a Váš otec pokud možno také ne) nějaký pokus o likvidaci Vaší rodiny. O tom to podle mne není.
14.07.2008 23:53:58
Autor: Mirek Truhlář
Předmět: Konec srandy
Vážení přátelé. I přesto, že si za svými výroky stojím a jsem připraven je případně obhajovat i jiným způsobem (pokud bude třeba tak je i podepíši), došel jsem k přesvědčení, že další debata již v tomto nemá z mé strany smyslu. Z faktů se diskuse stočila k emocím, kde nemá cenu pokračovat. Každý nechť si udělá názor sám. Pan Erde a jemu podobní chudáci mají alespoň návod, že se přístě při poplivání ostatních musí lépe skrývat. Až bude výročí městyse 1000 let, navrhuji diskuse zablokovat, aby nám radost vydržela alespoň týden. Když už se zde argumentuje minulým režimem, dovolte mi krátký citát: "Doba je jiná, jen lidé jsou stejní".
Dobrou noc a přeji příjemný zbytek života.
30.07.2008 22:59:30
Autor: anonym
Předmět: Citát
Nespolupráce se zlem je morální povinnost stejně tak jako spolupráce s dobrem. M.K.Gándhí.
17.08.2008 14:49:44
Autor: anonym
Předmět: no coment
Ještě se nenarodil ten, aby se zavděčil lidem všem.Oslavy byly určitě perfektní a těch pár vrtalů a plácalů nemůže nikoho rozházet.
14.04.2009 21:07:25
Autor: Xai-Xai
Předmět: IP
Možná jste přemíšleli kdo asi za tím vším stojí, proč obviňovat pana menšíka?
Co když za tím stojí administrátor stránek,někdo kdo typoval heslo do FTP,...
To nikdo neví.
IP adresa to je taková věc kterou má skoro každý stejnou [neboli každej si skoro může skenovat porty atd a pomocí telnet ničit]
Pokud budete zkoumat moji IP adresu tak je to 85.207.18.38
Např.: Já mám stejnou ip jako Mertovi.
Bílí mají jako jedna rodina která vlastní int. připojení za Brnem,...
Nevím jak jste přišli na neveřejnou ip adresu v http://www.doubravnik.cz/komentare_3.htm...
Na neveřejnou ip se nedá připojit z vnějšího prostředí to asi znamená že se musel a zjistit ze vnitř [po lan síti].
Jak tady bylo řečeno celá firma je napojena na 1 router [modem].
Můj názor je že to byl někdo kdo zná osobu a myslí si jak je dokonalej.
Proč se nepodepíšu vlstním jménem, protože sem dávám údaje a nechci nikoho křivě obviňovat.
Tohle je moje vyjádření.
15.04.2009 10:21:25
Autor: vekla
Předmět: Xai-Xai
I já mám stejnou IP adresu, jako Ty a Mertovi.Takže nás asi bude více se stejnou adresou.






nahoru  





Tyto stránky byly vytvořeny prostřednictvím redakčního systému napsaného v PHP jazyce
a nepoužívají soubory cookies k ukládání uživatelských dat.
validní HTML 4.01 validní CSS 2.1 validní RSS 0.91 ochrana proti s.p.a.m.u
optimalizováno pro prohlížeče SeaMonkey , Firefox , Opera a Yandex
data jsou komprimována metodou (gzip)
prohlášení o přístupnosti webu
© 2004 - 2024